Kedai buku POPULAR buat sale 2022

 Seronok aku bila kedai buku bukan alam maya ni ada buat sale. Selalunya aku beli buku dgn shopee lah kan, nak tggu bbw memang lambat tour dia nak mai penang. So ada 1 hari aku ronda2 QB, aku jumpa kedai buku popular kat tingkat atas lah jugak. Aku pun saja masuk. Sekali aku toleh ke kanan, aku nampak terpampang jelas sale 5 buah buku rm20. Macam2 genre wehhhh buku tebal nipis kulit keras  semua ada pilih je... rambang mata aku tgk. Ni antara yg aku beli haritu kat Queensbay.


 

Besar gedabak weh mainan puzzle 3D ni.

Antara buku2 yg aku sempat grab.total 40 je wehhh



 tebal woooo


Tudiaaa 5 buah rm20 jeee. buku gedabak besar



Sesi membayar. Bukan setakat buku, alat tulis,makanan, gadget apa2 jelah yg boleh jumpa kat kedai buku popular, situ pun ada



kesimpulannya, korang kalau nak jimat bolehlah beli time sale...heheheheh
 


Do Leave A Comment :)

0 orang kata sayang.:

Post a Comment